Subject: Küsimus
From: "Mari Liis Laanvee" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 13:44:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Selline küsimus, et kui tegemist on mittetulundusühingu, sihtasutuse,
füüsilisest isikust ettevõtja või äriühinguga, kes puutuvad kokku või
toimetavad riigi või kohaliku omavalitsuse eelarveliste vahenditega (s.h
näiteks kohalike omavalitustele kuuluvad äriühingud), siis kas ka neile
laieneb teabenõudele, märgukirjadele ja selgitustaotlustele vastamise
kohustus?

Kui jah, siis kas nad on kohustatud kogu teavet väljastama (millel
piirangut ei ole) või on kohustus teavet väljastada ainult selle kohta,
kuidas nad riigi või kohaliku omavalitsuse eelarvelisi vahendeid
kasutavad? Kas siin on erisusi teabenõude ja selgitustaotlustele vastamise
osas?

Näiteks kohalikule omavalitsusele kuuluv vee-ettevõte, kas nad on
kohustatud teabenõude, selgitustaotluse või märgukirja puhul vastama
kõikidele pöördumistele või nad peavad vastama ainult selles osas, mis
puudutab riigi või kohaliku omavalitsuse eelarvelisi vahendeid.

Lugupidamisega

Mari Liis Laanvee

vallasekretäri abi

679 0279 | [email-masked]

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.